Pagina's

donderdag 11 augustus 2011

Charms Swarovski

Kennen jullie de charms van Swarovski al? Er zijn verschillende "collecties", namelijk: childhood; glamour; love; nature; occassions en treasures. Deze charms van Swarovski spelen in op de trend van de laatste jaren, net als Pandora, Thomas Sabo, Trollbeads, enzoverder. Het idee is dat je voor een speciale gebeurtenis, gelegenheid een bedeltje koopt, waardoor dat bedeltje een speciale betekenis krijgt en het je altijd doet terugdenken aan deze herinnering. Ik heb zelf ook een Pandora armband en deze charms van Swarovski draag ik dus niet aan een armband.  Ik draag gewoon telkens een charm aan een simpel zilvere ketting. Die kettingen van Swarovski met al die bedels aan, vind ik veel te druk. 

Voorlopig heb ik drie charms, eentje uit de Glamourcollectie en 2 uit de Lovecollectie. 

























En er staan nog een aantal charms op mijn wishlist:

1) uit de Glamour collectie

"Eve charm"

"Lipstick charm"


2) Uit de Occasions collectie:
"Muffin charm"

"Snowflake charm"

De prijzen variëren tussen 19 en 60 euro. De meeste liggen rond de 40 euro, het hangt ervan af hoeveel kristallen in de charm verwerkt zijn. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten