Pagina's

donderdag 4 augustus 2011

Budget aankoopjes

Een tijdje geleden kocht ik 4 producten in het Kruidvat. In mijn filiaal was toen nog de hele Papagena collectie te krijgen, een uitzondering. Ik heb echter alleen de blushstick in Bird of paradise gekocht. De lipsticks zagen er enorm cool uit, maar zelfs op mijn hand waren de kleuren bijna niet te zien, dus vond ik het nogal zonde om die te kopen (zelfs voor de lage prijs). Verder kocht ik ook de Catrice Infinite Matt foundation om uit te testen, maar die heb ik nog niet geopend. Er was een actie, 1+1 bij de Gosh lipproducten. Ik kocht 2 lipsticks, Shocking Coral en Mulberry.


                                                                Mulberry zonder en met flits



                                                               Shocking Coral

Geen opmerkingen:

Een reactie posten