Pagina's

vrijdag 5 augustus 2011

Bioscoop & OOTD

Gisteren ging ik met enkele vrienden naar de bioscoop, het plan was om Green Lantern te kijken. Ginder aangekomen sloeg de twijfel echter toe, iemand zag deze film echt niet zitten en na lang beraad stelde hij Bridesmaids voor... Juist Bridesmaids, klinkt als een echte chick flick niet? Ik had deze zelf nog niet voorgesteld, omdat ik dacht dat de jongens daar sowieso niet mee akkoord zouden zijn (we waren met 2 meisjes en 4 jongens). Verrassend genoeg zagen ze het wel zitten en na enige hilariteit aan de kassa liepen we de zaal in die vol meisjes zat, uitgezonderd van nog 2 jongens die zonder twijfel waren meegesleurd door hun vriendin. Turns out... Bridesmaids is gewoonweg een "chick flick" die jongens ook goed vinden. Romantiek is maar een klein deel van de film, voor de rest is het echt comedy. De hele zaal lag geregeld plat van het lachen, ik kreeg er zelfs de tranen van in mijn ogen. Bekijk zeker de trailer eens, al is de film nog véél grappiger. 


Ik post ook nog snel een foto van mijn outfit gisteren. Overdag was het heerlijk warm en scheen de zon, maar 's avonds begon het spijtig genoeg te regenen, al was het nog steeds warm. 


Kleedje: Asos (merk Motel)
Cardigan: New Look
Schoenen: onbekend


En nog even een close-up van mijn rose gold Fossil horloge

Geen opmerkingen:

Een reactie posten