Pagina's

vrijdag 7 oktober 2011

Update + Disneyland

Het is weer véél te lang geleden dat ik nog iets gepost heb. Ondertussen ben ik terug van Disneyland en is het academiejaar 2 weken bezig, dat betekent, ja hoor, geslaagd voor mijn 2 herexamens.

Disneyland was echt geweldig, ik voelde me als een klein kind toen ik daar binnenwandelde. We hebben erg mooi weer gehad en de wachtrijen waren minimaal, meestal rond de 10 minuten. We logeerden in Newport Bay en bij aankomst kregen we een upgrade naar een kamer met lake-view, altijd mooi meegenomen natuurlijk. We hebben gedineerd in ons hotel en ook één keer in het Rainforest Café, dat is echt de moeite! Qua setting dan, het eten is niet zo speciaal. Hieronder een paar foto's en binnenkort kunnen jullie weer regelmatiger posts verwachten!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten