Pagina's

zaterdag 22 oktober 2011

Rouge Allure - Fatale 71

Een paar dagen geleden kocht ik een nieuwe lippenstift, namelijk Rouge Allure Fatale (nr. 71) van Chanel. 



Het is een heel diepe bessenkleur, meestal passen die tinten niet zo goed bij mij, omdat ze te fuchsia lijken op mijn lippen. Dat is niet het geval met Fatale, ook al is hij toch niet zo donker op de lippen als in de huls (wat ik stiekem wel had gehoopt). Het is de perfecte herst/winterkleur. Je kan hem direct aanbrengen op je lippen voor een meer "dramatisch" effect of voor een look die geschikter is voor de avond. Anderzijds kan je hem op je lippen deppen met je vingers voor een natuurlijker "stain" effect. Heel belangrijk bij deze lippenstift is wel dat je je lippen goed scrubt voor je hem aanbrengt. Ik vind de formule zelf vrij droog en mat, dus elk velletje valt extra hard op. 

Enjoy the pictures en sorry voor het gebrek aan daglicht foto's!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten