Pagina's

zaterdag 8 oktober 2011

Nieuwe laarzen!

Vorige week stond mijn hoofd er nog niet naar met het mooie (na)zomer weer, maar de laatste dagen wordt het toch stilaan frisser en natter. De voetjes moeten dus ook droog en warm gehouden worden en dat betekent één ding: nieuwe winterlaarzen! 

Hoe zalig de zomer (al hebben we die dit jaar niet zoveel gezien) ook is, de herfst en zeker winter hebben eveneens hun charmes. Lekker dikke jassen, mutsen, sjaals,... Ik vind winterkleding eigenlijk leuker, de outfits die je kan maken zijn "uitgebreider",  het is niet gewoon 1 simpel jurkje dat je over je hoofd gooit. Gisteren ging ik dan ook op zoek naar de perfecte laarzen. Ik was eerste helemaal verliefd geworden op een chocoladekleurig over-the-knee paar, maar toen ik die zelf paste was het toch net niet dat! Ik ben veel te klein om zo'n hoge laarzen te dragen en het gaat er al snel "vulgair" uitzien vind ik. Vervolgens sloeg de twijfel toe. Zou ik gaan voor het grijze suède Nero Giardini paar of toch de bruine leren Hispanitas laarzen.

De grijze laarzen zagen er heel classy uit, maar mijn voeten leken er nogal groot in en ze pasten niet zo mooi aan aan mijn benen. De Hispanitas zagen er op het eerste zicht niet zo mooi uit als de andere, maar toen ik ze aantrok vond ik ze wel heel stoer staan. Ik ben dus uiteindelijk voor de Hispanitas gegaan en vandaag heb ik ze ook al aangetrokken. Hebben jullie dat ook, meteen je nieuwe aankopen willen dragen? Mijn mama heeft dat dus niet en die zegt altijd dat ik nieuwe dingen moet bewaren voor "goed", voor een speciale gelegenheid ofzo. Ik zie daar dus totaal het nut niet van in, nieuwe dingen moeten zo snel mogelijk gedragen worden! 

Hieronder enkele foto's van mijn nieuwe liefdes! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten