Pagina's

dinsdag 18 oktober 2011

Cupcakes

Een paar weken geleden maakte ik samen met mijn nicht voor de eerste keer cupcakes. Ja we zijn een beetje laat met die hype, die ondertussen waarschijnlijk al lang geen hype meer is. 

Hieronder onze cupcakes! Mijn nichtje is volledig losgegaan met haar versieringen en ik vond het vooral leuk om te spuiten met de frosting. De frosting is gewoon boterroom gemengd met kleurstof en verschillende smaken confituur. Sommige cupcakes hebben we daar ook mee gevuld. Stiekem eet ik niet zo graag boterroom, dus volgende keer ga ik meer met de rolmarsepein werken. 



We hadden nog geen vorm om het deeg mooi in te bakken, dus ze zijn nogal verschillend. 
De cupcakes van mijn nichtje



and mine! 



1 opmerking:

  1. Suuuper! Cupcakes kan een rage geweest zijn, maar het blijft zo leuk om ze te maken (lekker simpel) en te versieren! Ik geef ook de voorkeur aan rolmarsepein/rolfondant/suikerpasta, gaat echt goed samen met de smaak van de cake ^^

    BeantwoordenVerwijderen