Pagina's

maandag 19 september 2011

Amsterdam

Ik ben een beetje afwezig geweest de laatste week. Ik heb geprofiteerd van mijn vakantie en ben ook 2 dagen naar Amsterdam geweest! Het was de eerste keer dat ik daar kwam, maar het is goed meegevallen.

We waren met een groep van 8 en logeerden in The flying pig (hostel). Op 2 dagen kan je niet zoveel doen, maar we hebben toch véél gewandeld, met een boot een grachtentocht gedaan, het Anne Frank huis bezocht, gechilled in het vondelpark en wat rondgehangen op het museumplein. We zijn ook "gaan stappen" met een paar Amsterdammers als gids. 

Het was een hele leuke (mini) vakantie en we hebben wat afgelachen! Ik zal binnenkort nog enkele fotootjes posten. Woensdag vertrek ik nog naar Disneyland tot vrijdag, daar kijk ik enorm naar uit. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten