Pagina's

maandag 4 juli 2011

Fossil Riley Boyfriend Watch

Sinds een aantal maanden wilde ik een mooie rosé/rose gold horloge. Ik keek al een tijdje verlekkerd naar de DKNY horloges in de etalages, maar 300 euro vond ik, als "arm studentje", toch echt teveel.

Een paar weken geleden vertelde mijn juwelier echter dat Fossil horloges zouden geleverd worden in rose gold, ze wist alleen niet exact wanneer, dus ik kon best af en toe eens binnenspringen. De promofoto's leken heel mooi en de horloges kosten ongeveer 125 euro, wat ik redelijk vind voor een mooi horloge. Ik was van plan om er eentje te kopen na mijn examens, maar een paar dagen ervoor verraste mama mij met de Fossil Riley Rose Gold Boyfriend Watch. Ze vond dat ik er eentje verdiende, na het (bijna) afronden van mijn bachelor in de Politieke Wetenschappen.

Ik vind het een super mooi horloge, in het echt is ze nog veel mooier dan op de foto. De "diamantjes" schitteren prachtig in de zon en je voelt ook gewoon dat het goede kwaliteit is. Het horloge is waterdicht tot 100 meter diepte (10 atm). Als je dus een iets goedkoper boyfriend/rosé horloge wilt, maar toch ook nog goede kwaliteit, dan raad ik de Fossil Riley zeker aan!

Update: voor meer (eigen) foto's van dit horloge, check een recentere blogpost. Klik hier.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten