Pagina's

dinsdag 24 april 2012

Fossil Riley Boyfriend Watch

Een van de eerste artikels die ik schreef, namelijk over mijn Riley Boyfriend horloge van Fossil, is ook een van mijn meest gelezen artikels. In dat artikel staan niet zoveel foto's en omdat ik voor mijn verjaardag een nieuwe camera heb gekregen, heb ik er een aantal nieuwe gemaakt. De horloge is nu bijna een jaar oud en hij ziet er natuurlijk niet zo glanzend nieuw meer uit. Toch ben ik er nog steeds heel blij mee en vind ik het prima prijs-kwaliteit verhouding. De Fossil horloges zijn toch een pak goedkoper dan de rose gold horloges van bijvoorbeeld DKNY of Michael Kors. 



Ik vind het wel een beetje spijtig dat hij meer naar het goud neigt dan de meeste rose gold horloges. Het was een geschenk van mijn mama, dus ik heb het horloge niet zelf gekozen, maar rosé, goud of tussenin, ik blijf het toch nog altijd een prachtig sieraad vinden.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten