Pagina's

woensdag 25 april 2012

Mijn Pandora armband


Een van mijn lievelingsjuwelen is mijn Pandora armband. Ik heb er een jaar en half geleden eentje gekregen en heb ondertussen al een aantal bedels verzameld. Oorspronkelijk probeerde ik mijn murano bedels (de glazen) in het roze thema te houden en ook de accenten in mijn zilveren bedels. Nu heb ik wel  juist een blauwe murano en een champagnekleurige bedel gekregen. Op zich vind ik het er nog wel bij passen, het geeft iets meer kleur. 


Klik door om meer foto's te zien!





De blauwe Murano bedel en die ernaast zijn mijn nieuwste aanwinsten, ik heb ze alle twee gekregen voor mijn verjaardag. 


De Boeddha was mijn allereerste bedel, die mij eraan moet (proberen) te herinneren dat ik rustig en zen moet zijn. De bedel met de hartjes op kreeg ik dit jaar voor Valentijn. Het bedeltje daarnaast is een clip, die er voor zorgt dat de bedels in dat stuk niet naar het andere stuk kunnen verschuiven.


Dit is mijn favoriete bedel, een koets met een "prinses". Er zit ook een klein gouden accent aan, met een parel in het kroontje.


Dit is nog een glazen murano bedel en een bedel met balletsloefjes, ik heb namelijk heel mijn leven gedanst. 

Ik vind de Pandora armbanden echt heel leuk. De prijs is wel belachelijk hoog en blijft maar opslagen. Het is dus echt iets wat je moet "verzamelen", wat op zich wel leuk is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten