Pagina's

maandag 18 juli 2011

Benefit finding Mr. Bright

Ik zal maar toegeven dat een product met een leuke verpakking meteen mijn aandacht trekt en ik daarna nogal snel overga tot een aankoop. Alle producten van Benefit zien er zo girly en schattig uit, plus ze hebben toffe namen. Enkele weken geleden liet ik mij dan ook verleiden tot de aankoop van het minisetje "finding Mr. Bright".


Het doosje bevat miniversies van: girl meets pearl, posietint, highbeam en erase paste. Het is handig om meteen meerdere producten te kunnen uitproberen, de full sizes zijn meteen een stuk duurder. Finding Mr. Bright kost ongeveer 30 euro, terwijl een full size posietint al meteen 32 euro kost. 


Ik heb deze producten nog maar kort uitgeprobeerd, de review komt dus pas binnen een paar dagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten