Pagina's

donderdag 28 juli 2011

Hello Flawless! Review

Een paar weken geleden kocht ik dit minerale poeder van Benefit. Ik heb het nu al een tijdje uitgetest en ik ben er best tevreden over, al mag dat ook wel voor de prijs. Deze poeder foundation kost 32 euro en bevat 7 gram product en spf 15.


Ik heb de kleur "I love me - ivory", natuurlijk de lichtste van de 9 beschikbare kleuren. Dit poeder komt met een borsteltje en een sponsje, het borsteltje gebruik ik niet, ik prefereer mijn eigen kwasten. Ik breng het aan met mijn buffer kwast van ELF en soms met het sponsje voor meer dekking. Als je een mooie huid hebt, met weinig imperfecties is dit poeder zeker voldoende, hij dekt sowieso al veel beter dan de meeste poeders. Ik gebruik meestal wel nog concealer om littekentjes en roodheid te verbergen. Je huid ziet er niet cakey uit, het poeder versmelt mooi met je huid, waarna je gezicht zijdezacht aanvoelt. De korrel is heel erg fijn/klein.


De verpakking is zoals alle verpakkingen van Benefit heel mooi. Het doosje bevat ook een spiegel, wat handig is voor touch-ups onderweg als je dit nodig zou hebben.

Overall vind ik dit een fijn product, alleen is het nogal aan de dure kant. Benefit is in Belgiƫ te koop bij Galleria Inno in Brussel en Antwerpen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten