Pagina's

maandag 4 juli 2011

Sporten...

Mijn vakantie is vandaag officieel begonnen, mijn examens waren wel al gedaan van 25 Juni. Nu is het nog wachten op mijn punten. Ik heb deze vakantie niet heel veel wilde plannen spijtig genoeg. Het enige dat al echt vaststaat is Disneyland Parijs in september. Voor de rest zal mijn vakantie er gewoon uitzien: een keer naar de zee, shoppen, afspreken met vrienden, misschien nog een klein festival meepikken (en natuurlijk herexamen(s)). 


Een goed voornemen dat ik al een tijdje had: terug fitter worden, daarom heb ik een fitnessabonnement afgesloten. Met de beste intenties stapte ik dus daarstraks in mijn auto voor mijn eerste afspraak (ja ik ga met de auto naar de fitness, ironie). Toen ik de straat van de fitness insloeg werd ik echter verrast.  Wegenwerken en vrachtwagens en eigenlijk geen weg meer, gewoon aarde. Slim als ik ben, draai ik toch maar de straat in, denkend bij mijzelf dat ze mij geen afspraak zouden geven als de fitness niet bereikbaar zou zijn. Het duurt niet lang voor ik bijna ben ingesloten door machines. Ik probeer mij ergens aan de kant te zetten en ik heb veel geluk gehad dat ik niet ben vastgereden in al die aarde. Na veel vijven en zessen kon ik toch mijn auto draaien en die straat verlaten. Terug thuisgekomen heb ik de vriendelijke mensen van de fitness maar gewoon opgebeld om te zeggen dat ik er niet geraakte door de wegenwerken (no way dat ik met de fiets dat mijnenveld ga betreden). Zeggen ze doodleuk dat je wel langs de hele andere kant kan komen (dat is blijkbaar ook aangegeven, maar dat heb ik natuurlijk weer niet opgemerkt). De moed om nog te vertrekken zinkt me echter in de schoenen.

Tot zover mijn goede voornemens... Achja, we'll always have tomorrow! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten