Pagina's

donderdag 7 juli 2011

Dagje Antwerpen

Gisteren ben ik met een vriendin een dagje gaan 'shoppen' in Antwerpen en het was heel gezellig, al maakten de occasionele buien mijn voeten in zomerse sandalen wel wat nat. Aangekomen in het station merkten we eerst de grote foto's van de verschillende Harry Potter films op en als echte HP fan, moest ik die toch van dichterbij bekijken! Ik ben super enthousiast voor de laatste film, maar anderzijds heb ik ook wel een dubbel gevoel, omdat daarna toch écht een deel van mijn jeugd is afgesloten.

Daarna liepen we een aantal winkels binnen (wat je meestal doet als je gaat shoppen). Het was de eerste keer dat ik op de Meir was sinds de opening van de Disney Store en als Disney fan moest ik daar ook naar binnen. Het is een leuke winkel, alleen spijtig dat de merchandising (bijna) alleen gericht is op kinderen. Ik heb toch een koffietas gekocht van Rapunzel. Vervolgens trokken we naar de Inno, waar ik normaal nooit kom. De duurdere make-up merken koop ik bijna altijd in de Ici Paris XL. Groot was mijn verbazing toen ik het merk Benefit zag, dat daar blijkbaar al verkocht wordt sinds 2009. Een heel vriendelijk meisje heeft ons daar geholpen en volgende week gaan we terug voor een (gratis) make-up sessie! Ik kocht wel al een poeder "hello flawless", waar zeker nog een review van komt. In de MAC store deed ik een paar saaie aankoopjes (zoals de brush cleanser), want de andere producten die ik wilde, waren op. In de Planet Parfum kocht ik nog een minisetje OPI van de Katy Perry collectie, ik was zeer verbaasd die nog te vinden.

We hebben ook nog gezellig iets gegeten en een paar winkels binnengelopen zonder iets te kopen.

Het was in ieder geval een heel leuke dag!

2 opmerkingen:

  1. No way!!
    Verkopen ze serieus benefit bij INNO??
    Ik heb het daar nog nooit gezien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja blijkbaar, wel alleen in Antwerpen en Brussel en ze verkopen het daar al sinds 2009. Ik had het ook nog nooit gezien!

    BeantwoordenVerwijderen