Pagina's

vrijdag 29 juli 2011

Finding Mr. Bright review

Een tijdje terug schreef ik al kort over dit kitje en nu heb ik er een duidelijke mening over gevormd.


Girl meets pearl is een highlighter met een goud-roze schijn, ik gebruik hem op mijn jukbeenderen en soms onder mijn wenkbrauw. Hij kan ook gebruikt worden over het hele gezicht, maar dat doe ik liever niet. Ik heb de mini-versie en die bevat 7,5 ml, de full size 12 ml. De highlighter geeft een heel mooie, warme glow aan je gezicht. Ik prefereer deze boven de highbeam, die is koeler.



Highbeam is dus ook een highlighter, ook rozig, maar dus koeler dan girl meets pearl. De mini bevat 2,5 ml, de full size 13 ml. Ik gebruik deze ook op mijn jukbeenderen, onder mijn wenkbrauwen en ook boven mijn lippen.





Posietint is een stain, die zowel voor de lippen als de wangen gebruikt kan worden. Benefit heeft nog 2 andere stains: Benetint, de eerste en waarschijnlijk bekendste en ChaCha tint, die nog vrij nieuw is. Posietint is de roze variant. Het heeft de consistentie van een gel en is minder lopend dan Benetint. De verpakking bevat 4 ml (de full size 12,5 ml). Je brengt dit aan door 3 (of meer) stipjes te zetten en te blenden met je vingers. Je kan de kleur goed opbouwen. Ik hou meer van Benetint, omwille van de kleur, het roze staat niet zo mooi bij mij. Op mijn lippen is de kleur ook niet echt te zien, omdat ik zelf al vrij gepigmenteerde lippen heb.




And last but not least Erase paste, de befaamde concealer van Benefit. De kit bevat standaard nr. 2 medium (er zijn 3 tinten). De concealer heeft een zalm kleur, waardoor hij perfect is om onder de ogen te gebruiken. Oranje tinten zijn prima om blauwe kringen weg te werken. Benefit zegt dat hij ook kan gebruikt worden voor imperfecties, maar deze tint is te donker voor mij. De miniversie bevat 3,2 g en de full size 4,4 g. Ik vind dit echt een heel goede concealer, hij bedekt mijn donkere kringen bijna volledig. Je moet wel oppassen dat hij niet in de fijne lijntjes gaat zitten onder je ogen, maar daar heb ik sowieso al vrij snel last van.


Overall vond ik Finding Mr. Bright zeker de prijs waard. Voor 29 euro kan je 4 verschillende producten uittesten, die individueel al rond de 30 euro kosten. Ik ga zeker de full size Erase paste kopen en eventueel ook Girl meets pearl. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten