Pagina's

zondag 17 juni 2012

Summer scarfs

Sjaals zijn zeker niet alleen een staple accessoire in  de winter. Mijn vriend snapt absoluut niet waarom ik in de zomer sjaals draag, maar ook dan kunnen ze heel stylish zijn en je op een frissere dag (zoals we er in België veel kennen) of avond toch wat warmer houden. Ik heb heel wat dunne sjaaltjes en "zijden" sjaaltjes. 

Momenteel heb ik mijn oog laten vallen op de Mucho Gusto sjaals. De sjaals bestaat uit verschillende kleuren en patronen. Door het sjaaltje anders te schikken, lijkt het alsof je er elke keer een andere draagt. Mucho Gusto is een Nederlands merk en heeft zelf geen online shop, maar je kan ze wel elders op het web kopen. Spijtig genoeg zijn ze voor mij net iets te duur. Van 140 tot 200 euro moet je voor zo'n prachtexemplaar neertellen. Maar een meisje mag altijd dromen, niet? Enkele kwijlfoto's:







De sjaals en chouka's van Francis & Pi heb ik al langer op het oog, spijtig genoeg ook vrij duur en nog altijd niet in mijn bezit! De chouka (het juweel) Het is een Belgisch merk dat al in verschillende winkels te krijgen is. De lijst is te vinden op hun website. Some eyecandy:




De foto's zijn niet (obviously) niet van mij. Eigendom van respectievelijk Mucho Gusto en Francis&Pi. 

1 opmerking:

  1. Francis & Pi, online verkrijgbaar bij Soho Chic!
    www.sohochic.be

    Ook andere leuke juwelen, sjaals & accessoires
    Be-Angeled, Roses of Antwerp, Hypnochic, Alexia, ...

    Leuke blogpost!

    BeantwoordenVerwijderen