Pagina's

donderdag 14 juni 2012

Quick tip: wat te doen tegen roos

Nog een aangename bijwerking van de examens: roos! Van de stress krijg ik verschrikkelijke jeuk op mijn hoofdhuid en natuurlijk van die leuke witte schilfertjes.. Iedereen zal hier ooit wel eens mee te maken hebben, maar leuk en charmant is iets anders. Een shampoo vinden die hier echt tegen werkt is moeilijk, persoonlijk ben ik totaal geen fan van Head & Shoulders bijvoorbeeld. Het enige wat bij mij écht werkt is Selsun. 

Selsun is een zeep die behoort tot de groep geneesmiddelen die antimycotica worden genoemd, deze gaan schimmelziektes tegen. Je kan het dus gebruiken bij schilfervorming en oppervlakkige schimmelaandoeningen van de huid. Een paar keer gebruiken en je hoofd is volledig schilfer- en jeukvrij! Wel oppassen als je heel lichtgekleurd haar hebt. De zeep is namelijk feloranje en kan dus je haar verkleuren. Goed uitspoelen is dus de boodschap! Ik koop de mijne altijd bij de apotheek, geen idee of het ook ergens anders te verkrijgen is (online natuurlijk wel).






Geen opmerkingen:

Een reactie posten