Pagina's

donderdag 28 juni 2012

Freedom! (En een bezoekje aan Aquaheaven Leuven)

26 juni was ik eindelijk verlost van deze examenperiode! Het einde van mijn master Vergelijkende en Internationale Politiek? Helaas niet, ik heb nog een herexamen en thesis af te werken. Het officiële afstuderen is dus uitgesteld tot september. Maar de voorbije dagen konden we ook al genieten van mooier weer, dus dat welverdiende vakantiegevoel begint te komen, al zal het maar van korte duur zijn. 

Dinsdagavond ging ik met mijn twee besties eten in Kalypta en daarna twee uurtjes naar de privésauna Aquaheaven. Het was heerlijk ontspannend, maar ook wel een beetje triest. Ik weet zeker dat ik hen na mijn universitaire studies nog zal zien, maar we hebben toch een grote (én geweldige) periode in ons leven afgesloten.  

Bij Aquaheaven in Leuven kan je kiezen uit vier wellnessruimtes met een verschillend thema. Wij kozen voor de exotische sauna (de andere thema's zijn color, mozaïek en romeins). Je kan genieten van een heerlijke sauna, stoombad, binnenzwembad en jacuzzi. Honger of dorst? Geen probleem een minibar is aanwezig of je gebruikt de telefoon om iets te bestellen. Dat komt dan via een doorgeefluik tot bij jou, totaal privé dus.  Een van mijn vriendinnen was jarig in juni en dan krijg je als cadeautje een fles cava. De meisjes die er werken zijn ook heel vriendelijk, super service!

Kortom helemaal ontspannen na mijn examens!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten