Pagina's

vrijdag 22 juni 2012

30 day shred level 2

Kleine update over de 30 day shred! Gisteren (dag 9) ben ik begonnen met level twee, omdat ik niet meer zo hard zweette en de neiging had om te sterven bij level één. Ik heb af en toe een rustdag genomen, maar die zijn niet bij de 30 geteld. Daarom zit ik vandaag nog maar aan dag 10. Level twee is echt painful! Ik kan niet alle krachtoefeningen volhouden en de oefeningen zijn ook "moeilijker" dan in het eerste level. Ik heb geen measurements meer genomen, ik wacht tot de laatste dag, zodat ik niet ontmoedigd geraak. Ik denk wel dat ik ook meer op mijn eten zou moeten letten en minder zou moeten snoepen en dat is voorlopig echt nog wel een probleem. Ik doe elke dag nog een extra "workout". De 5 minute belly fat destroyer, die vind je hier.

Nog 20 dagen te gaan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten