Pagina's

dinsdag 15 mei 2012

Random pics

Toch geen OOTD of shoplog vandaag. Waarom niet? Ik ben de nieuwe aanwinsten thuis (dus niet op kot) vergeten en OOTD foto's ben ik ook vergeten te nemen. Ik heb wél random pictures van de laatste twee weken in de aanbieding. Vooral foto's van eten blijkbaar. En mijn thesis, die spijtig genoeg niet is afgeraakt. Wel bijna, that counts for something right?

Een salade met kip en curry in Het Moment (Mechelen)




Foto's van mijn kot, bureau zal de komende weken weer vol boeken en papier liggen met de blok in aantocht.

 
Mijn nieuwe favoriete "ijsje". Yoghurt ijs van llao llao in Leuven.

Een semi-mooie dag, rustig op het brugje achter mijn kot.

Thesis en SPSS werk! 

Arm candy :)

Lekker tapa's in de Enterprise in Leuven, yummy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten