Pagina's

zondag 13 mei 2012

Nail polish collection: Roze lakjes

Sorry voor het gebrek aan andere posts, maar deze foto's stonden al bewerkt klaar en door mijn thesis is mijn tijd iets beperkter. Vandaag dus de roze nagellakjes in mijn nagellakcollectie.





Dit eerste lakje is van Bourjois en heeft geen naam. Het is van de 1 seconde lijn. In principe moet je je hele nagel kunnen lakken met het borsteltje. Mijn nagels zijn daar natuurlijk iets te breed voor, waardoor ik meer zit te knoeien dan iets anders. Bourjois nagellak is nog redelijk pricey, maar ook van heel goede kwaliteit. 


Deze nagellak is van China Glaze (mijn favoriete nagellakmerk) en draagt de naam: 108 degrees. Het is een echt felroze kleur ("hot pink" zoals men het in het Engels zo mooi zegt). Het is mijn favoriete nagallek voor de zomer! Er zijn wel drie laagjes nodig om de kleur dekkend te krijgen. 


Nog een kleur van China Glaze (Fifth Avenue), deze draag ik eigenlijk bijna nooit, maar mijn mama wel. Het is een oudroze kleur. Dekkend in twee laagjes. Hieronder ten slotte nog twee lakjes van Catrice, lekker budgetproof dus!


Het eerste lakje krijgt de naam "Big spender wanted!"Ook een van mijn favorieten voor de zomer, ik hou van de gouden glans. Dekt in twee laagjes.


Ten slotte "Wrapped around my finger". Geen idee wat ik dacht toen ik deze kocht, want als ik het nu bekijk vind ik dit nagellakje helemaal niet mooi. Ik heb het ook amper gedragen. Misschien eens doorgeven aan iemand anders.

Dat waren mijn roze/fuchsia lakjes! Morgen mogen jullie een OOTD verwachten en een mini-shoplog! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten