Pagina's

vrijdag 4 mei 2012

Nagellakcollectie: blauwe lakjes



Vandaag toon ik jullie een deel van mijn nail polish collection en ik begin met mijn blauwe lakjes. Zoals op de onderstaande foto te zien is, heb ik maar vier blauwe nagellakjes. Ik draag ze bovendien ook heel weinig. 




Dit eerste lakje is van het budgetmerk Elf en heeft geen echte naam. Op de website staat de kleur vermeld als "navy blue" wat het ook is. Het is wel een heel donkere marineblauwe kleur. Op de nagels lijkt het meestal meer zwart dan blauw. De nagellak van elf is van slechte kwaliteit, ik draag deze dan ook bijna niet meer. De prijs is wel heel tof, maar 1 euro namelijk. 


Dit is er eentje van het merk Catrice en deze draag ik het meeste van al mijn blauwe nagellak. Deze kleur heeft de leuke naam: Hip Queens Wear Blue Jeans, meegekregen. De glitters in dit lakje zijn echt bijzonder mooi. Ze vallen spijtig genoeg alleen echt op in de zon. 


Het volgende lakje is ook van Catrice (Am I Blue Or Green?). Dit lakje lijkt hard op de laatste in mijn collectie (namelijk China Glaze's For Audrey), maar lakt verschrikkelijk. Het is heel moeilijk om hem zonder strepen en egaal te krijgen. Niet echt een favoriet dus. 


En als laatste, inderdaad het befaamde For Audrey lakje van China Glaze. Deze kocht ik vooral door de hype die er rond hangt. Ikzelf ben niet zo'n fan, de kleur past niet echt bij mijn huidtype ofzo. Elke keer als ik het draag zien mijn handen er zo vreemd uit. 

Overall ben ik dus duidelijk niet zo'n fan van blauwe nagellak. Als ik wel blauw draag, zal het toch eerder een donkerder kleurtje zijn, zoals de kleur Hip Queens Wear Blue Jeans!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten