Pagina's

vrijdag 18 mei 2012

OOTD - communiefeest

Gisteren moest ik naar het communiefeest van een achterneefje en het was "warm" genoeg om mijn nieuwe rok van Forever 21 te dragen. Ik smacht nu echt wel naar heerlijke zomertemperaturen, terrasjes en blote benen. Anyway gisteren droeg ik dus mijn nieuwe high low skirt of waterfall skirt. Hij is een beetje te groot en moet worden ingenomen aan mijn taille, maar voorlopig draag ik hem gewoon extra strak met een riempje. Ik besloot voor een heel kleurrijke outfit te gaan en combineerde het met een rood bloesje (eigenlijk jurkje) van H&M. Mijn sjaaltje van Zara en sandalen van MaripĂ©. Aan mijn polsen droeg ik mijn Fossil horloge en enkele mint en zilverkleurige armbandjes van Forever 21. Lekker zomers he? 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten