Pagina's

dinsdag 3 september 2013

Diva Big Hot Wand review


SCROLL DOWN FOR ENGLISH

Vandaag heb ik een review & demo voor jullie. Ik kocht een aantal jaar geleden de Diva Big Hot Wand. Dit is een GIGA curling wand (13mm-25mm) met een flashy roze kleur. Omdat ik super lang haar heb, leek het mij praktischer om te werken met een grote krultang. Ik vind de look van grotere krullen/waves persoonlijk ook mooier.

Today I have a review & a demo of a curling wand. I bought the Diva Big Hot Wand a couple of years ago. It's gigantic (13mm-25mm) and is pink. I bought such a big wand, because I have very long hair and it seemed more practical and quick. I also like the look of bigger curls and waves more.








De tang wordt snel warm (+-30 seconden op 180°C) en je kan zelf de temperatuur instellen met een draaiwieltje (140°C - 200°C). Mijn tang werd niet geleverd met een hitte bestendige handschoen (al heb ik online gelezen dat dat nu wel het geval zou zijn), dus je moet goed oppassen dat je je vingers niet verbrandt. Ik heb soms ook een beetje moeite om een goede positie te vinden om de tang vast te houden, juist omdat ze zo groot is. Verder werkt deze wand enorm goed. De krullen blijven niet langer dan een dag in mijn haar, maar dat gebeurt met alle andere tangen die ik gebruikt heb ook nooit (en die doen het eigenlijk veel slechter). Ik heb heel lang haar (voor het grootste deel zonder laagjes) en mijn haar krullen en de krul vasthouden is een grote opgave. Met deze tang lukt dat dus vrij goed, zeker als ik de krul vastpin op mijn hoofd, zodat ze kan afkoelen. 

The wand heats up pretty fast (+- 30 seconds on 180°C) and you can change the temperature from 140°C to 200°C. My wand didn't come with a protective glove, so you have to be careful with your fingers (I however read online that nowadays you get a glove). Sometimes I have some difficulties finding the right position for holding the wand, because it's just SO big. Besides that, it does it job very well. I have really hard to curl hair and with this wand my curls stay in for a day (other curling irons don't do that). I pin the curls on top of my hair to cool down, so that holds the curl better as well. 

De Diva Big Hot Wand is gemaakt van titanium. Dit materiaal wordt sneller warm en wordt overal even warm. Hierdoor kan je je haar veel sneller krullen.  Titanium is bovendien heel duurzaam en boost het vrijgeven van negatieve ionen, waardoor je glanzend haar krijgt. 

The Diva Big Hot Wand is made of titanium. This material heats up faster and gets hot evenly throughout the whole wand. This combination assures a fast curling process. Titanium is also very durable and boosts the release of negative ions, giving you shinier hair. 

De tang heeft standaard een UK stekker, maar je kan die losmaken en daaronder is een EU stekker te vinden. 

The wand comes with a UK plug, but you can take that off and underneath there is a EU plug. 






Love, Lindsy

3 opmerkingen:

  1. Perfecte krullen en een goeie techniek heb je. De kleur van de tang vind ik vooral erg gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oké, die wil ik! Ik zoek al zolang een krultang maar kan niet kiezen dewelke. This made my day :)

    BeantwoordenVerwijderen