Pagina's

woensdag 11 september 2013

Nail polish collection: first part

Hoi,

vandaag laat ik jullie het eerste deel van mijn nagellakcollectie zien. Ik heb vooral China Glaze lakjes en oude Catrice lakjes. Mijn favoriete lakjes zijn echter die van Essie, ook al heb ik er daar nog niet veel van. Deze nagellak blijft echt super lang zitten en lakt heel goed. 

Hi,

In today's post I'll show you the first part of my nail polish collection. Most of my collection consists of China Glaze and old Catrice polishes. My favorite ones are from Essie, they have great staying power and I love the quality. 
















Dit zijn al mijn roze nagellakjes (eentje ontbreekt, een liquid sand Magazine Cover Mouse, die momenteel op mijn kot in Leuven ligt).

These are all of my pink polishes (one is missing - Magazine Cover Mouse - because it's at my dorm).


Deze crackle polish van China Glaze kocht ik tijdens de hele crackle hype. Het is echt absoluut niks voor mij, het lijkt heel slordig op mijn korte nagels en ik gebruik deze dan ook nooit. Zonde van het weggegooide geld.

I bought this China Glaze crackle during the whole hype. It's not for me, it looks quite messy on my short nails and I therefore never use it. This was a waste of money. 


Dit is een lakje dat mijn mama kocht. Fifth Avenue van China Glaze, heel neutraal. Ik draag het zelf niet vaak.

This is a polish that my mother bought. Fifth Avenue from China Glaze, very neutral. I don't wear it very often. 


108 degrees van China Glaze. Een van mijn favorieten voor de zomer en dat zie je eraan. Deze is al meermaals gebruikt. Super hot pink, met roze en blauwe shimmer.

108 degrees from China Glaze, one of my favorites for the summer. I used it a lot. Super hot pink, with pink and blue shimmers. 


Deze nagellak komt uit de Astrid Bryan collectie voor OPI en was een cadeautje van een van mijn beste vriendinnen. Amazing California Love.

This is one of the polishes from the Astrid Bryan collection for OPI, it was a gift from one of my best friends. It's called Amazing California Love.


A Definite Moust-Have is van de OPI Couture de Minnie collectie. Dit is een van mijn favorieten van het moment. 

A Definite Moust-Have is a part of the OPI Couture de Minnie collection. This is one of my current favorites. 


Dit is een heel oud lakje van Catrice, geen idee of die nog in de collectie zit. Big Spender Wanted is een roze kleur, met gouden shimmer. Deze heb ik vroeger veel op mijn tenen gedragen.

This is a really old polish from Catrice, I have no idea if this is still a part of the collection. Big Spender Wanted is a pink color with golden shimmer. I used to wear this a lot on my toenails. 

Love, Lindsy



7 opmerkingen: