Pagina's

donderdag 1 augustus 2013

Ray Ban Clubmaster II sunglasses













Vorige week kocht ik een nieuwe zonnebril. Ik was eigenlijk op zoek naar een aviator model met gouden montuur en lichte glazen. Ik bracht een bezoekje aan de Grand Optical winkel in Leuven en vond het montuur dat ik zocht. Bleek naderhand dat het model mij toch niet zo mooi stond. Mijn vriend stelde de Clubmaster II voor en ik zou deze zelf nooit geprobeerd hebben eerlijk gezegd. Dit montuur past echter veel beter bij mijn gezicht en heeft een leuke retro look.

I bought a new pair of sunglasses last week. I originally wanted aviators with a golden frame and  light colored glasses. I found the pair that I was looking for, but they didn't suit me that much. My boyfriend proposed the Clubmaster II and to tell you the truth I would have never tried them on myself. This shape suits me a lot better and has a nice retro feel to it. 



De originele Clubmaster werd op de markt gebracht in 1986, met een knipoog naar de jaren '50 en de browline brillen die toen populair waren. Deze zonnebril heeft glazen die naar onder toe iets langer zijn en hij is verkrijgbaar in verschillende maten. De Clubmaster II werd een paar jaar geleden uitgebracht, is "moderner" en alleen te krijgen in maat 49. 

The original Clubmaster was released in 1986, referring tot the fifties and the browline glasses that were immensely popular back then. These glasses are a little bit longer and available in different sizes. The Clubmaster II was released a few years ago, has a more "modern" feel and is only available in a size 49. 






















Ik ben helemaal weg van mijn nieuwe zonnebril en met het super mooie weer kan ik hem al veel dragen.

I'm totally in love with my new sunglasses and thanks to the nice weather we have been getting in Belgium lately (shocker right?) I can wear them a lot already.

Love, Lindsy



6 opmerkingen: