Pagina's

dinsdag 6 augustus 2013

My July favorites

Door het warme weer in juli heb ik niet zoveel make-up gedragen. In de zomer zie je er zelf natuurlijk al mooier uit door het lichte kleurtje dat je gezicht krijgt. De onderstaande producten gebruikte ik wel nog heel graag tijdens juli. 

Because of the warm weather in July, I didn't wear too much makeup. In the summer you're naturally more beautiful, thanks to a more tan skin. However, these products I did enjoy during the month of July. 


Het eerste product is een bronzer/highlighter van Mylène. Ik gebruik die op mijn wangen en jukbeenderen of met een lichte hand over heel mijn gezicht. Dit product geeft een super mooie zomerse glow. Vervolgens een van mijn all time favo blushes: Coralista van Benefit, een mooie koraalkleur. Mascara kan niet ontbreken bij mijn maandelijkse favorieten, ik heb namelijk super lichte (maar redelijk lange) wimpers en die wil ik graag benadrukken. Het kleine tubetje is nog een product van Benefit: Girl meets pearl. Hier heb ik ooit een review over geschreven en dit geeft je gezicht ook een super mooie glow. Ten slotte gebruikte ik soms 's avonds als ik ergens naartoe ging de BB cream van Catrice. 

The first one is  a bronzer/highlighter from Mylène. I like using it on my cheekbones or with a light hand all over my face. This gives a beautiful summer glow. The second product is one of my all time favorite blushes: Coralista from benefit, a gorgeous coral color. I almost always use mascara, because I have super light (but quite long lashes) and I want them to be seen! The little tube is "girl meets pearl" also a Benefit product. I already wrote a review of this product and it also gives a nice glow to your face. The last product I sometimes used in the evenings, when I went out. It's the BB cream from Catrice for a light coverage.

Dit waren mijn favorieten van juli, wat zijn de jouwe?
These were my July favorites! What were yours?

Love, Lindsy

3 opmerkingen:

  1. Mooie selectie producten, opvallende dat twee ervan om te glowen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. aah coralista vind ik ook zo'n mooie blush, heb 'm nog niet gekocht wegens geen plaats meer in mijn blushbakje, maar als ik nieuwe laatjes heb gaat deze ook mee naar huis :D

    BeantwoordenVerwijderen