Pagina's

vrijdag 26 juli 2013

Operation clean out closet!

SCROLL DOWN FOR ENGLISH

Vorige week kreeg ik een kleine hartaanval toen ik mijn kledingkast opende. Zo kon het echt niet langer, een grote rommelhoop was het. Tijd om mijn berg kleding eens onder handen te nemen. Ik gooide alles weg wat ik meer dan een jaar niet meer gedragen had, hield een stapeltje dingen bij om wat in te knippen en te DIY-en en ik wisselde mijn winterkleding op het hanggedeelte in voor zomerkleding. Hieronder het eindresultaat. Het is nog altijd niet super ordelijk hoor, maar toch veel beter (ik ben heel slecht in vouwen, dus in de toekomst hopelijk een giga kast met een groot hanggedeelte). Ik ben nog aan het uitkijken naar opbergdozen om mijn winterkleding onderaan in te steken. Dat zal het meteen netter doen ogen.

Last week I had a little heart attack when I opened my wardrobe. It was one big mess, time to clean it out. I got rid of everything that I hadn't worn for over a year, kept a small pile for DIY projects and switched out my winter clothing for summer clothing. Tadaaaa, a lot neater isn't it? Although it isn't super neat (I'm not really good at folding my clothes), I think it looks a lot better. I'm still on the search for boxes to store my bulky winter clothes on the bottom shelf, that will be a huge improvement as well.

Love, Lindsy


1 opmerking: