Pagina's

woensdag 3 juli 2013

Jewelry organization

SCROLL DOWN FOR ENGLISH!

Ik zocht al een tijdje een manier om mijn juwelen beter te organiseren. Het rekje op de onderstaande foto had ik al, maar ik zocht nog iets leuks voor mijn armbanden. Vorige week kwam ik in Casa deze armbandhouder tegen! Ik vind het heel chique en leuk staan en hij kostte amper 10 Euro. Ze hadden bovendien ook enkele houders, dus geen dubbele zoals op de foto hieronder. Deze nieuwe aanwinst zorgde ervoor dat ik heel mijn juwelencollectie onder handen nam. Niet alles is uitgestald trouwens, sommige sieraden zitten nog in aparte doosjes. In ieder geval een ideetje om te bekijken, indien je zelf nog op zoek bent naar een leuke organisatiemethode!



For a while I had been looking for a nice way to organize my jewelry. Everything was put away in boxes. I already owned the little rack, but it was quite messy and I was on the hunt for a bracelet holder. Last week I found one in Casa for only 10 Euros. I reorganized my entire jewelry collection (some pieces are still in boxes by the way, because I didn't have enough room to display everything). Anyway, just a little idea if you're on the lookout for a new organization method. 


Jewelry rack (Blokker)


A picture of my entire jewelry organization rack 

Love, Lindsy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten