Pagina's

dinsdag 2 juli 2013

New blog schedule

Na een lange afwezigheid van de blogscene, heb ik nu weer meer tijd om mij te focussen op bloggen. Het was een hectisch jaar, waarin ik mij vooral gefocust heb op afscheid nemen van mijn studentenleven en de bijhorende taken in studentenverenigingen. Ik heb besloten om een vast  blogschema aan te houden vanaf nu, waarbij ik driemaal per week een post schrijf. Inclusief catchy titel. Maandag zal vanaf heden Make-up Monday zijn. Dit zullen - zoals de titel al verklapt -  allerhande posts in verband met make-up, maar ook ruimer beauty en verzorging zijn. Op woensdagen zullen afwisselende blogposts ingepland worden, van fashion tot lifestyle tot boek- of filmreviews. Ten slotte zal er nog een post op vrijdag online komen, getiteld Fitness Fridays. Reviews van fitnessprogramma's, dvd's (misschien eindelijk die beloofde 30 day shred resultaten?), receptjes,... Ik hoop jullie interesse gewekt te hebben in mijn vernieuwde blog (hopelijk binnenkort ook met nieuwe layout). 

I have renewed energy and time to blog, after a long absence. It was a very hectic last year of studies, wherein I mostly focussed on saying goodbye to the fabulous student life. From now of on I've decided to have a set blog schedule, with three posts per week including a catchy title. Mondays will be Make-up Monday, with posts about make-up (duh), but also more general beauty posts about hair- and skincare. Wednesday will have miscellaneous posts, ranging from fashion to lifestyle and to book or film reviews. The last post of the week will be online on fridays. These will be named Fitness Friday, with posts about fitness dvd's, programs or recipes. I hope you'll enjoy this new schedule and soon you will be seeing a new layout as well. 

Love, Lindsy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten