Pagina's

donderdag 1 november 2012

Halloween: DIY Black swan

Gisteren ging ik naar een halloweenfeestje en ik had mijn kostuum natuurlijk al wéken gepland. I just love halloween. Klein probleempje wel: niet echt goede foto's genomen! Hopelijk komen er nog een paar mooie bovendrijven van op het feestje, but for now zijn het deze Iphone foto's en een aantal close-ups die ik kan showen! Ik heb héél veel complimentjes gekregen over mijn kostuum & make-up. Voor de fans of mensen die op details letten: het is inderdaad niet de filmposter make-up, ik ben gegaan voor een combinatie van de filmlook en deze look van misschievous! Hopelijk is het duidelijk genoeg, ik was black swan! Voor meer info over hoe ik mijn kostuum maakte: scroll naar beneden. 




Ik kocht een zwart Korset op Amazon, ze zijn zo een beetje overal online te vinden. Ik vond deze wel mooi, met de kleine steentjes al op (ook al is dit niet het geval in de film). Ik plakte met een lijmpistool de grote steentjes bovenaan en pluimen aan de andere kant. Onderaan plakte ik langs binnen eveneens zwarte pluimen. Veren zijn trouwens heel moeilijk te vinden, ik heb er zeker 4 tuin/hobbywinkels voor afgelopen. 









De tutu komt eveneens van Amazon en heb ik versierd met steentjes. Ik heb trouwens twee verschillende tutu's gekocht en die over elkaar gedragen, want de meeste goedkope tutu's die je online vindt, zijn heel dun. Mijn kroon tenslotte maakte ik met een bestaande plastiek kinderkroon. Hier heb ik een aantal stukken afgebroken en vervolgens heb ik met een lijmpistool nieuwe vormen "gespoten" en vastgeplakt aan de kroon. Daarna alles zwart geverfd met een spuitbus en tadaaaa Black Swan transformation!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten