Pagina's

donderdag 15 november 2012

Tag: How much is my face worth

Ik zag deze tag voorbijkomen op een aantal beautyblogs en vond het wel een leuk idee. De bedoeling is dat je de prijs van de gezichtsproducten die je dagelijks gebruikt optelt en dan bekom je de "waarde" van je gezicht. Ik gebruik ook niet élke dag foundation of blush, soms alleen concealer en poeder (of niks). Hieronder mijn rekensommetje!


I've seen this tag on numerous beautyblogs and youtube channels and I think it's a fun idea. The concept is quite simple, just list all the prices of your daily face products and discover how much your face is "worth". Little side note, I don't use foundation and blush every single day, but most of the time this is what I use!

Avène Antirougeurs jour hydraterende beschermend emulsie (moisturizer): 20 Euro
Catrice Infinite Matte foundation: 6,49 Euro
Benefit Erase Paste concealer: 25 Euro
Mac Mineralize Skinfinish Natural: 28 Euro
Chanel Blush Espiègle: 36 Euro
Urban Decay Primer Potion: 18 Euro
Mac Twinks eyeshadow: 17 Euro
Mac Naked Lunch eyeshadow: 17 Euro
Maybelline Lasting Drama Eyeliner: 11,99 Euro
Maybelline Feather Falsies mascara: 14,99 Euro

Chanel Rouge Allure Fatale lipstick: 29,50 Euro

And that makes a total of 223,97 Euro...

Best wel veel geld, gelukkig kan je de producten meer dan één keer gebruiken natuurlijk. Achja je bent een beauty-meisje of je bent het niet I suppose! Sorry voor het gebrek aan foto's, ik ben mijn oplader thuis vergeten!

That's a lot of money! Luckily you can use those products more than once (a lot more). In my defense: once a makeup girl, always a makeup girl! Sorry for the lack of pictures, I forgot my charger at home!

1 opmerking: