Pagina's

zaterdag 3 november 2012

My autumn wardrobe

Zoals ik eerder deze week beloofde, presenteer ik vandaag mijn autumn/fall/herfst wardrobe/outfits. Zo dan hebben we meteen alle zoekwoorden die gebruikt kunnen worden. Grote merci aan Dieter, Bo en Michiel die mij geholpen hebben bij het filmen, foto's nemen en monteren. Het is duidelijk de eerste keer dat ik dit deed en dat zorgt dus voor nog wat ongemakkelijke beelden. Het was in ieder geval heel leuk en voor herhaling vatbaar! Bekijk hieronder het filmpje en de foto's (vergeet niet in HD te kijken!).
Indien je graag alle foto's wilt zien, klik dan hier.  

Like I promised earlier this week: my autumn wardrobe! Big thank you for my friends Dieter, Bo and Michiel who helped with the filming and editing. It's clearly the first attempt at shooting something like this, so bear with me/us. We had a lot of fun filming it, so this probably won't be the last time we make something like this. Don't forget to watch the movie in HD and if you want to see all the pictures then click here


Sweater: H&M (current collection)
Belt: Topshop (very old)
Tights: Veritas - Soxi
Over the knee socks: Veritas 
Oxford shoes: Esprit (oud)


Dress: Bobo 
Leather jacket: Sora
Scarf: market Leuven
Oxford shoes: Esprit


Left outfit:
Pants: Only
Green sweater: C&A Clockhouse
Plaid shirt: New Look
Oversized sweater: H&M (current collection)
Boots: old


Pants: Only
Blouse: Zara
Fur vest: Sora
Leather jacket: Sora
Boots: Hispanitas

Outfit 5 (alleen in het filmpje te zien)
Pants: Bobo
Sweater: Cindy Crawford for C&A
Studded leather: Zara
Booties: Sketchy little store

1 opmerking:

  1. Zeer leuk gedaan! En de foto's zijn echt goed :D ik had ze al gezien op je FB ^^

    BeantwoordenVerwijderen