Pagina's

dinsdag 30 oktober 2012

Fall fashion

Een maand geleden werden de nieuwe collecties voor de lente van 2013 voorgesteld, maar geef toe, daar staat ons hoofd nog niet echt naar! Ik geniet nu volop van de "trends" voor de herfst. Ik zet er hieronder een aantal op een rijtje en volgend weekend mogen jullie een filmpje en foto's verwachten met mijn fall fashion outfits! 

Rood

En dan meer bepaald diepe kleuren, noem het zoals je wilt: wine red, oxblood, bordeaux,.. De winkels hangen er vol van en het pas zo mooi bij de herfstkleuren die we nu in de natuur zien. Ik heb een  aantal kledingstukken in deze kleur in mijn kast hangen, misschien net omdat het zo mooi staat bij mijn haar- en oogkleur. Je kan oxblood op verschillende manieren verwerken in je outfit. Je kan de trend van de gekleurde broeken nog even verder zetten, met een mooi dieprood exemplaar of iets subtieler verwerken in je accessoires zoals sjaals, handschoenen, kousen,... Wat mij betreft dé trend van deze herfst, omdat je er alle kanten mee uitkan!


Barok

Decadentie alom: denk aan gouden stiksels en warme kleuren.


Peplum

Dit was al een grote hit deze lente en zomer, maar de trend wordt rustig verder gezet in de herfst en winter. Kies nu voor donkerdere kleuren en natuurlijk dikkere stoffen. Sowieso ook een hit voor de eindejaarsfeestjes!


Military

Pretty self-explanatory. Denk aan militaire uniformen, maar  dan aangepast aan een vrouwenlichaam. Camouflage, groene en bruintinten vallen ook onder deze trend.


Leer

Leer is een blijvend staple-piece. Meestal in de vorm van een jas of handschoenen, maar deze herfst kan echt alles. Leren broeken, rokken, jurkjes,.. Of pak het iets veiliger aan met een top met een leren accent.


Bont

Zien we net als leer op elk kledingstuk deze winter. Mijn favorieten? Een fake bont vestje of als subtiel accent aan je laarzen!


Oversized

Misschien niet de meest flatterende trend, maar echt alles heeft een oversized formaat deze herfst! Denk weer broeken, jassen, truien,... The bigger the better.

Knitwear

Met een gebreide (kabel)trui blijf je heerlijk warm deze winter! Maak er een oversized exemplaar van en je combineert twee van de hottest trends!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten