Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

Handschoenen met wat blingbling!

Gisteren had ik het iets minder druk en wat doe ik dan? Natuurlijk, even een paar winkels binnen met de intentie om helemaal niets te kopen (nee deze keer echt niet, al genoeg geld opgedaan de laatste weken, gewoon een beetje rondkijken...) Dat goede voornemen was snel van de baan toen ik alle mooie kledij in Zara zag, waaronder ook handschoenen met "kristallen" op. Als je mij een beetje kent, weet je dat ik een halve ekster ben en dus ben aangetrokken tot alles wat een beetje blinkt. Ik zou gerust in een jurkje vol pailletten willen lopen, als ik er ooit een gelegenheid voor vond en mensen me niet raar zouden bekijken (oke met dat laatste zou ik nog kunnen leven). Anyway, die handschoenen vielen mij meteen op, vooral de leren versie dan. Spijtig genoeg was het prijskaartje ook vrij hoog. 39,99 tel je neer voor de leren en 19,99 voor de tricot handschoenen. Als ze even goed gestikt zijn als de meeste kledingstukken in high street shops tegenwoordig, is de kans bovendien groot dat de steentjes na een keer dragen in de goot liggen. Toch maar niet meegenomen dus, al blijf ik ze geweldig vinden. Misschien pimp ik zelf wel een paar handschoenen, het zou me in ieder geval goedkoper uitkomen. De steentjes zouden waarschijnlijk wel even snel loskomen, maar goed you can't have it all! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten