Pagina's

maandag 8 oktober 2012

OOTD - Dinner and shopping!

Op vrijdagavond was het verjaardagsfeestje van mijn nicht, oke niet echt een feestje, meer een restaurantbezoek. Mijn outfit bleek uiteindelijk volledig zwart te zijn, maar ik vind het nog wel geslaagd. Lief jurkje in combinatie met de stoere studs: ja/nee? De foto's zijn trouwens echt niet goed gelukt, ik moet mijn mama dringend een cursus "hoe gebruik je een fototoestel" cadeau doen. Ze zijn ook snel gemaakt, dus excuse me for the lack of inspiring poses! 



In the heat of the action!




Leren jasje: Zara
Jurkje: Topshop: Yuki
Schoenen: Esprit
Horloge: Fossil
Ring: Overgrootmoeder ^^

Zaterdag ging ik op zoek naar zwarte veren voor mijn halloweenkostuum en geloof me: het was niet gemakkelijk! Diegene die ik uiteindelijk vond zijn een beetje te klein, maar ze zullen moeten volstaan. Ik liet mama nog snel een foto nemen bij de reeds uitgestalde kerstdecoratie, die overal al opduikt! (Seriously people, het is begin oktober!). 



Trui: Clockhouse
Bontjasje: Sora by JBC
Broek: Monday
Laarzen: Hispanitas
Tas: Elementz

1 opmerking:

  1. Ja voor stoere studs met lief jurkje! Works everytime :D

    Veel succes met je halloween outfit, ik ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen