Pagina's

zaterdag 29 september 2012

Summer to fall transition OOTD


Vandaag werd ik wakker en een prachtig herfstzonnetje begroette mij. Ik nam snel een foto van mijn beautykast, want die ochtendzon is toch echt super mooi!


Het weer was dus best oké deze voormiddag en daarom besloot ik mijn lichte gekleurde broek nog eens aan te trekken. Ik rolde de pijpen op (waarschijnlijk de laatste keer deze "zomer") en trok nude pumps aan. Een luchtige oversized sweater maakte mijn look compleet! Lekker casual dus. Als het iets frisser wordt doorheen de dag neem je gewoon een mooie cirkelsjaal en een leren jasje en you're good to go!


Morning light, love it!






The fairest of the all: jep!


What i'm wearing: 
Broek - Only
Sweater - New Look
Sjaal - Gebreid door de liefste oma!
Leren jasje - Spirituel (een of ander random merk dat ze bij de JBC verkopen)
Pumps - Hampton Bays
Horloge - Fossil



Geen opmerkingen:

Een reactie posten