Pagina's

woensdag 19 september 2012

Maastricht haul!

ER IS BLIJKBAAR IETS MISGEGAAN MET HET UPLOADEN VAN DE VORIGE BERICHTEN. IK WAS OP VAKANTIE DE VOORBIJE DAGEN EN HAD INGESTELD DAT DRIE BERICHTEN VAN MAANDAG TOT VRIJDAG ONLINE ZOUDEN KOMEN (WAT DUS NIET GEBEURD IS). DAN MAAR DRIE POSTS OP EEN DAG!

Ik kocht twee nieuwe goodies in Maastricht. De befaamde Coralista blush van Benefit en het Smoked palette van Urban Decay. Ik en mijn vriendin hadden bijna het bekende Naked palette gekocht, maar toen zagen we dit (nieuwe?) palette. Ik heb het Too Faced Natural Eye palette al en daarom dacht ik dat deze iets meer variatie zou brengen. Bovendien krijg je ook een gratis oogpotlood en mini primer potion erbij! Score :) In het doosje zit ook een boekje met allemaal verschillende smokey-eyes en stap voor stap hoe je ze kan creƫren. Hieronder een paar kwijlfoto's!



















1 opmerking:

  1. Wat een prachtig Smoked palet, echt geschikt voor talloze looks! En zo leuk in een etui vorm!

    BeantwoordenVerwijderen