Pagina's

zondag 16 september 2012

Proclamatie

E I N D E L I J K!!

Het masterdiploma in de vergelijkende en internationale politiek is binnen, met onderscheiding! 71% behaalde ik en ik ben er best wel trots op. Vrijdag werden we uitgenodigd op onze proclamatie, stadskledij verplicht. Anyway ik heb héél veel van mijn medestudenten in jeans en t-shirts zien lopen. Gelukkig waren er ook mensen die wel enige moeite hadden gedaan. Ik droeg een jurk van Rinascimento, mijn schoenen van Hampton Bays en een zwart truitje waar ik de herkomst niet meer van weet. Qua make-up hield ik het simpel, maar ik gebruikte wel mijn nieuwe smoked palette van Urban Decay en Coralista blush van Benefit. En ja, what happened to Project X Pan hoor ik jullie al denken, morgen meer uitleg over mijn klein slippertje!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten