Pagina's

vrijdag 3 februari 2012

Favoriete Ipad apps

Ik heb nu bijna een jaar mijn Ipad 2 en ook al een voorkeur voor bepaalde apps ontwikkeld (zowel betalende als gratis). Benieuwd welke apps ik aanbeveel?

  • Eentje waar je waarschijnlijk al veel over gehoord hebt: Flipboard. Dit is een gratis app die je sociale netwerken transformeert in een persoonlijk tijdschrift. Een heel aangename manier om je "nieuws" te bekijken. Ik gebruik het voor Facebook en Twitter.

  • Airvideo is ook een van mijn favorieten. Deze app streamt je video's van je Mac via het draadloze netwerk.  Er is een gratis versie, maar het is zeker de moeite om hem aan te kopen. 

  • Een van mijn meestgebruikte apps is Notesplus. Dit is handig voor colleges of vergaderingen. Het is echt een heel goede note-taking app en heeft ook een opnamefunctie. 

  • Ik heb ook enkele spelletjes op mijn Ipad en de leukste daarvan is The Settlers. Hij kost geloof ik wel vrij veel, maar ik kocht deze app een paar maanden geleden met korting. Het is een strategiespel, dat voordien ook al op de pc werd uitgebracht. 

  • Een laatste favoriet is Evernote, het is een digital notebook. Het helpt je om info op te slaan, te organiseren en het erna snel terug te vinden. 
Dit zijn mijn meestgebruikte/favoriete Ipad apps! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten