Op 15 november ligt de collectie van Maison Martin Margiela for H&M in de winkel. Op 23 oktober werd de collectie officieel voorgesteld in New York, ook al waren er al foto's te vinden op het internet. De collectie straalt de typische look van het modehuis uit: veel volume, deconstructie van kleding, de focus op het silhouet. Voor een normaal kledingstuk van Margiela tel je al snel duizenden euro's neer, het duurste stuk uit de collectie voor H&M bedraagt echter maar 399 dollar. De collectie bestaat uit zowel heren- als dameskledij en elk stuk is een herwerking van iconische stukken sinds de oprichting van het huis 23 jaar geleden. Sam Taylor-Johnson creëerde de reclamecampagne voor de collectie, een serie kortfilms en foto's met de straten van Parijs als achtergrond. Bekijk de video met de voorstelling hieronder en scroll verder voor enkele foto's van de collectie (de volledige collectie vind je hier). Mijn stijl is het niet echt en daar is mijn portemonnee heel blij mee! Ik ben wel hélémaal fan van de pumps met plexiwedge!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten